livemylifewithyou.blogg.se

live my life with you forever kapitel 15

Publicerad 2012-09-27 16:39:00 i Allmänt,

tidigare:
- Amanda Therese Johansson would you make me the happiest man in the world and be my wife? frågade han mig. Jag kände hur mina ögon började vattnas och jag började gråta.
- Yes, Yes of course i would sa jag och kysste honom. Han la in ringen i mitt finger. ÅÅ shiit vad roligt jag ska gifta mig å herregud
__________________________________________________________________
                                                                 1 månad senare
killarna skulle ha en Turne nu så jag och Hannna bestämmde att jag skulle vara hos dom medans killarna var iväg.
Jag och Louis hade packat våra saker nu och vi gick  till Hanna och Harry.
Det var dags för dom att åka nu.
Jag kramade om Louis hårt och började gråta mot hans axel.
Jag och Hanna kunde inte åka till flygplatsen för att Darcy sov, Så vi sa hej då här.
Jag gav Louis en kyss och Harry sprang till Darcy och pussade henne över hela ansiktet.
När killarna hade åkt så började jag och Hanna fixa frukost.
- Ska vi ringa Matilda? frågade jag Hanna när hon var på väg för att väcka Darcy
- aa det kan du göra sa hon och log och forsätte mot Darcys rum.
Jag ringde Matilda och hon svarade efter några sekunder.
- Hej Matilda det är Amanda
- Hej Amanda sa hon med en glad röst.
- Killarna har ju åkt nu och jag ska sova över hos Hanna tills dom kommer så om du vill kan du också göra det så har vi typ en tjej kväll eller en tjej månad hahah sa jag och hörde hur hon började skratta.
- Visst vad roligt sa hon Jag kommer när jag har packat mina kläder fortsätte hon.
- Okej bra hej då vi ses snart sa jag 
- Hej då svarade hon och vi stängde av.
Efter några minuter så kom Hanna med Darcy i famnen.
Hon gick med henne till Badrummet och bytte blöja och kläder.
Hon fick ha på sig en vit T-shirt och ett par svarta byxor.
Matilda kom efter en halvtimme och då så började vi äta.
Hanna matade Darcy och när hon var törstig så fick hon drika från Hannas smoothie och hon djorde en skit söt min när hon drack och jag var bara tvungen att ta kort på det.
Efter det så la jag upp denn på Twitter och Facebook. 
När vi var klara så började vi städa hela huset.
Efter några timmar så var vi klara och vi satte på tven och vi bläddrade igenom kanalerna.
Vi stannade vid en kanal där dom visade repris på VMA.
Darcy bara sprang fram till teven när hon såg killarna

Hanna tog kort på det och skickade till Harry och la upp den på twitter.
__________________________________________________________________________
Så ni får ett skit kort kapitel idag för att jag har prov imorn och jag har inte tränat och om jag inte tränar nu så kommer jag få IG hehe men när jag har tid så skriver jag.
imorgon så är det ju Fredag men jag kan inte skriva för att Mina kompisar ska komma hit och vi ska ha ''Tjejkväll'' men kanske på lördag om jag hinner :/
om ja inte hinner på lördag vet jag faktiskt inte när jag kan göra det :(
för att nästa vecka så har jag spanska prov :(

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-09-27 18:01:04

as bra ! :D
fortsätt !

Svar: tack :)
None None

Postat av: Ida

Publicerad 2012-10-01 16:43:49

Hejsan, jag skulle göra en design till din.. gamla blogg?
Jag fattar inte riktigt, jag skulle börja med den nu men jag hittar inte mejlet som du skickade eller om du skrev en kommentar.
Jag skulle göra en design till dig men ska din vän göra en design till dig nu?
(Svara i min portfolio!)

Svar: nej du kan göra det nu :Djag ska skicka ett nytt mail :D
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela