livemylifewithyou.blogg.se

PLUGG

Publicerad 2012-10-08 21:37:00 i Allmänt,

Nej nu måste jag faktiskt börja skriva här jag har fyfan inte skrivit ett skit fast ni får faktiskt kommentera för då vill jag skriva mer för då vet jag iallafall att det är någon som läser :)
men jag har prov imorgon som jag inte har tränat till så jag kan inte skriva idag och i helgen så svimmade jag 2ggr hahahhahah men men jag har haft typ 3 prov denna och föra veckan och jag har ännu mer och på måndag så har ett so prov :/
men men jag går i sjuan och jag vill verkligen kämpa jag vill inte direkt bli en städerska eller något ännu dåligare jag satsar på att komma in i stylist linien på plus gymnasiet och då så måste man PLUGGA PLUGGA och PLUGGA hehe.
men just so you know så kommer jag inte kunna skriva så mycket mer men jag lovar jag ska försöka när jag kan.
Förlåt om jag har skrivit fel men jag skriver snabbt för jag måste plugga nu hahah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela